Monday, May 21, 2012

Besday Sana Sini

Assalamualaikum.... seperti tajuk di atas yer..


yang nie besday adik aku @ Halasiah Nadjariah @ Acha. sambut kt MCD jer...

yang ni plak bukan besday depa bertiga.. tp besday anak yg kanan sekali tu.. yg senyum comel jer.. tp besday boy nyer tido plak masa tu.. sambut kt umah dia di Taman Scientex..

yg ni besday kawan kami yg comel tu.. memang dh jadi rutin kami setiap tahun sambut besday.. walaupun kek cinonet jer.. sambut kt MCD jer..

yg nie plak besday Epul dan geng2 yang lahir sebulan dengannya November.. sambt kt umah aku, Presint 15 jer.. hehehe

yg nie plak besday Khaliff.. anak pada Puan Nora n En. Hairi di Presint 11..

ni plak besday Nazhan anak pada abg ipar aku aka anak buah aku lah.. tgk Cik Syasya kita.. comel jer kan.. stil jari di mulut yer.. tk boleh blah btul... hehehe majlis ni sambut kt umah pak mertua ku...di bee tee aka Bandar Tenggara lah..

kelam kelibut plak pic ni aku tengok.. ni sambut besday wak ran aka Nazran d umah kakak kesayangan ku kak Zila di Muar, Johor. suke tgk kek dia...

ni lah besday putra putri ku yg paling meriah ku rasakan setakat ni.. tp anak2 aku semua takut dgn badot chipmunks tu.. huhuhu aptb... sambut kt kampung Kopok Baru.. terasa kemeriahannya.. 

yg ni plak besday anak aku Syasya .. itam putih temanya.. sambut di umah ku syurga ku presint 15...

Okey lah .. chaw chin chawwww

2 comments:

  1. pas wat besday situ sana sini... pasni wat lah jjcm lak..situ sana sini...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehehehehe boleh difikirkan yer.. kelas gitu.. jom kita pi ujibakat jjcm.. mana tau rejeki..ehee

    ReplyDelete