Tuesday, May 15, 2012

Twin aka Kembar
















Assalamualaikum uols..


Entri kali ni aku juz nk bg tau dan nk bawa korang selami apa perasaan aku jika aku dapat baby kembar, tak kira lah kembar lelaki atau kembar perempuan ataupun kembar sepasang.. hehehe yg penting kembar..



memang lah kalau diikutkan famili aku ada yang kembar. mak aku kata aku ada abang kembar.. tapi dua2 dah meninggal.. huhuhu rugi beb.. klu tk bertambah meriah lah umah aku yg sememangnya meriah.. tp apakan daya, DIA lebih menyayanginya.. heheheheh




agak-agak korang rasa lah aku ley dapat kembar tak? korang2 doakan lah yer.. aku ni memang teringin sangat nak anak kembar.. hehehehehe


apapun, doakan semoga aku dan anak dalam kandungan ku ini selamat hingga ke akhirnya. kerana aku percaya, doa yang diberikan tidak kira lah melalui percakapan, tulisan atau apa sekalipun, insyaALLAH DIA terima.. apa yang penting keikhlasan.. amin..hehehhe

No comments:

Post a Comment